E-commerce: Hoe zijn verpakking op te slagen?

De verpakking bezet een zeer belangrijke plaats in het succes van online commercie. Naast het beschermen van de goederen, vertegenwoordigt de merchandise het eerste fysieke contactpunt tussen de klant en het bedrijf. Hiervoor is het belangrijk dat het goed bestudeerd is om de ervaring van de klant te verbeteren. Hier zijn enkele tips om uw e-commerce-verpakking te kiezen.

Hoe de juiste kaart voor zijn verpakking te kiezen

De keuze van het karton is een belangrijke stap voor het succes van uw verpakking. In tegenstelling tot winkels hebben online winkels niet de mogelijkheid om hun cliënt te ontmoeten. Het eerste contact wordt gedaan op het moment dat de koper het pakket ontvangt en opent die hij heeft besteld. Hiervoor is het belangrijk dat de eerste indruk die aan consumenten wordt gegeven positief is.

Kies voor een vaste en kwaliteitskarton

De rol van kartonnen verpakking is om uw producten te beveiligen door hen betere bescherming te bieden. Als het pakket slecht verpakt is, retourneert het een slecht beeld van het bedrijf. Dit kan ook suggereren dat de inhoud mogelijk beschadigd is. Hiervoor is het belangrijk om te kiezen voor een zeer goede kartonnen kartonnen kartonnen doos waarmee uw producten in uitstekende staat kunnen aankomen.

De gekozen kartonnen verpakkingen moeten ook sterk genoeg zijn om uw producten te bevatten en bestand tegen meerdere manipulaties tijdens het transport. Bij aflevering van het pakket, moet de klant de Kartonnen-box zien, de inspanningen van het bedrijf om het te bevredigen. Dit maakt het mogelijk om een ​​goede relatie tussen de klant en het merk vast te stellen. Het zal dan natuurlijk in de verleiding komen om de ervaring te vernieuwen.

Wedden op een klantgerichte doos

De gekozen kaart moet ook een communicatiemedium zijn voor uw online bedrijf. Hiervoor is het belangrijk om uw kartonnen doos te bestellen in een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van verpakkingen voor professionals en individuen. In dit type groothandel hebt u de mogelijkheid om uw logo of de grafische grafiek van uw bedrijf op de bestelde verpakking af te drukken. Naast het geven van een professioneler beeld van uw bedrijf aan de koper, kunt u uw merk promoten.

 

livraison de colis, emballage

Controleer de grootte van het pakket

Om uw verpakking te slagen, moet u het karton vullen. Als de verpakking te groot is, kan het een vacuüm achterlaten dat tijdens de levering uw goederen kan beschadigen. U zult daarom verplicht zijn om door te gaan met een terugbetaling of uitwisseling van het product. De klant zal ook teleurgesteld zijn om een ​​pakket half leeg te openen. Dit geeft ook een slecht beeld van uw bedrijf als u te veel verpakking verspilt.

Bovendien laden de meeste luchtvaartmaatschappijen hun diensten in rekening te houden met het volumetrische gewicht van het pakket. Een perceel zal de verzendkosten alleen maar verhogen. Het kiezen van een goed formaatpakket wordt ook voorkomen met behulp van verschillende opslagoplossingen.

Vergelijk verpakkingsvormen

De vorm van de verpakking moet worden gekozen volgens het type van het product dat u voorstelt en uw doelstellingen. Als uw online bedrijf is gespecialiseerd in de verkoop van luxe objecten of schoonheidsaccessoires, bijvoorbeeld, kiest het ideaal voor een ladebox. Deze schuifverpakking markeert uw product. Opvouwbare modellen zijn perfect voor cosmetische producten.

Wat uw verkoopsector ook is, het is belangrijk om een ​​pakket te kiezen dat perfect met de vorm van uw producten trouwt en deze markeert.