De verpakking moet eenvoudig te openen zijn
Dit lijkt misschien verrassend, maar in termen van verpakkingen, zorgen consumenten om het gemak van opening van het pakket. Inderdaad, de meeste consumenten zijn ongeduldig en erg blij wanneer ze eindelijk hun bestelling ontvangen. Deze vreugde kan plaats geven aan een frustratie als de klant het pakket niet snel kan openen. Daarom is het belangrijk om een eenvoudig openingssysteem op te zetten.
We raden u aan een goed evenwicht te vinden tussen beveiliging en openingsgemak. Sommige producten zoals cosmetica vereisen meer rigans bij het sluiten. Maar elektronische apparaten, kleding en boeken die een groot deel van de te leveren percelen vertegenwoordigen, kunnen worden geleverd in eenvoudige openingspakketten.
Gebruik je verpakking om het verhaal van je merk te vertellen
De verpakking van uw product kan als ondersteuning dienen om consumenten te informeren over de waarden van uw bedrijf. Gebruik uw doos en andere verpakkingsitems om uw unieke bericht te verzenden. Print uw slogan in uw dozen of neem een korte beschrijvende alinea van uw bedrijf op op het buitenoppervlak van het pakket. Door het verhaal van uw bedrijf te delen, voelen u zich dichter bij u en meer geneigd om weer thuis te kopen.
Het logo moet ook duidelijk zichtbaar zijn, omdat het de identiteit van het merk vertegenwoordigt. Of u nu een logistiek bedrijf gebruikt, of scheept u producten via een onderaannemer, veel handen komen in contact met uw producten wanneer ze naar uw klanten routeren. Waarom gebruik je niet van deze tentoonstelling?
Voel je vrij om brochures en een woord binnen te voegen
Wanneer de client de doos opent, is de aandacht volledig gericht op de inhoud ervan. Houd uw aandacht langer door kortingsbonnen of informatiebrochure te houden die andere diensten die u aanbiedt. Deze brochures zijn relatief goedkoop om te produceren en, wanneer ze creatief worden gebruikt, kunnen ze zeer effectief zijn. De handgeschreven notities zijn ook erg effectief, vooral voor kleine bedrijven die blijvende koppelingen met hun klanten willen vestigen.
U hebt geen lange letters of grillige tekeningen nodig om de aandacht van uw klanten vast te leggen. Heb gewoon een kort bericht geschreven met een professionele en neutrale toon. Bovendien stelt u aan dat uw klanten rechtstreeks een gevoel van verbinding met uw merk voelt.