E-commerce: 4 punten voor besparingen

 

Onder de vele kwesties die verband houden met een e-commerce-project, bezitten de kosten van de kosten een hoofdletters. Ladingen kunnen enorm zijn, vooral als u een beginner bent. Als u een e-handelaar bent op zoek naar oplossingen om geld te besparen, kunt u enkele gewoonten opzetten. Vanaf de aankoop van verpakkingen met een groothandel in heronderhandeling van prijzen, ontdek onze praktische tips om de bedrijfskosten te verlagen.

E-commerce: Koop je verpakking met een groothandel

Als gespecialiseerd bedrijf in de verkoop van online producten, heb je zeker verpakking nodig. Merk op dat de aankoop van deze accessoires een van de belangrijkste uitgavenposten is. Om deze kosten te verminderen, gaat u naar groothandelaren zoals Packdiscount is een wijze keuze. Inderdaad, ze bieden een breed scala aan professionele, resistente, lichtgewicht en solide tegen lage prijzen. Deze omvatten:

kartonnen buizen,
dozen en caisses,
tassen en sachets,
De verpakking van levensmiddelen,
enveloppen en bubble-zakken,
films,
Textielpakketten,
onschendbare verpakking, etc.
Deze pakketten kunnen worden aangepast met items zoals logo, naam, adressen, enz. van uw bedrijf. Het tarief voor deze service is inbegrepen in de prijs van items. Hiervoor besteedt u minder uit dan als u uw verpakking bij een bedrijf moest kopen en personalisatie kunt maken bij een ander. Bovendien bieden groothandelaren meestal een bezorgservice voor het niet bewegen.

emballages e-commerce

Heronderhandelen van prijzen met uw leveranciers om geld te besparen

Grondstoffen ingrijpen in het algemeen in de vervaardiging van producten die op e-commerce-sites worden verkocht. Om geld te besparen, moet u deze grondstoffen betalen tegen reële waarde in de markt. Inderdaad, wanneer deze zijn opgebouwd, zijn uw productiekosten hoog en zal de winstgevendheid laag zijn. Om dit te doen, overweeg dan opnieuw onderhandelingen met uw leveranciers zodat ze de voordelige prijzen bieden.

Daartoe moet u overtuigende argumenten naar voren brengen op basis van de voortgang van uw omzet of een toekomstig expansieproject. Het idee dat je binnenkort meer bestellingen zult doorbrengen, is er meestal in geslaagd om ze te overtuigen voor prijsherhandeling.

Bovendien kunt u ook gebruikmaken van de prijzen die de concurrentie bieden om te hopen op een vermindering met uw leveranciers. Om dit te doen, moet u ervoor zorgen dat u de juiste informatie hebt over de kenmerken van de aangeboden producten die elders worden aangeboden.

Online comparators zijn voor dit doel geallieerden. Deze gespecialiseerde online tools worden gebruikt om te bepalen in een paar seconden de beste marktaanbiedingen op basis van uw budget. Merk op dat online comparators bestaan ​​voor elk type aankoop: immaterieel of materiaal. Ze vertegenwoordigen ook kansen om andere voordelige aanbiedingen te ontdekken om aanzienlijke besparingen te besparen.

Kies voor fijn inventarisbeheer

In een e-commerce-project kunnen voorraadsituaties te laag of te hoog schade veroorzaken. Het doel hier om geld te besparen is om de middelste grond tussen deze twee situaties te vinden. Hiervoor is het om u om enkele van uw middelen te investeren in de werking van uw e-commerce, zodat u een voorraad of te laag of te hoog hebt. Met deze truc kunt u op korte termijn het risico van gebrek aan liquiditeit noodzakelijk beperken dat nodig is voor de goede werking van uw bedrijf. Op de lange termijn realiseert u echter aanzienlijke besparingen.

Gok op een goedkope strategie voor sociale media

In vergelijking met traditionele reclamecampagnes (gesponsorde links, enz.), Is reclame op sociale netwerken goedkoop voor een grotere impact. Inderdaad, sociale media bieden meestal een lagere kosten (CPC) kosten dan Google-advertenties. Vanaf dat moment besteedt u aanzienlijk minder uit om communicatie rond uw producten met Facebook te maken, bijvoorbeeld.

Bovendien kunt u met behulp van een sociaal netwerkmarketingstrategie dichter bij uw prospects en klanten om het imago van uw bedrijf te optimaliseren. Deze uitwisselingsplatforms bieden de gelegenheid voor internetgebruikers om informatie over het bedrijf te ontvangen of te delen. Je zult onder andere respecteren, beoordelingen, feedback, etc. die wordt gebruikt om uw zichtbaarheid te vergroten en uw klanten te behouden. De conversieratio van uw website heeft zowel een duidelijke verbetering als uw omzet.

Niettemin, om te genieten van de voordelen van een strategie voor sociale media, is deskundigheid vereist. Hiervoor wordt aanbevolen dat u professionals op dit gebied gebruikt. Hiermee kunt u bijvoorbeeld het ideale kanaal kiezen volgens uw doel, uw producttypen, uw budget, enz.