E-commerce: 5 manieren om uw verpakking te optimaliseren


E-commerce heeft een revolutie teweeggebracht in ons consumptiegedrag. Nu is het moment van verkoop is niet alleen in de winkels. Het kan ook in een virtuele ruimte worden gerealiseerd. De voorwerpen worden dus niet meer los geleverd, maar in een pakket. Dit weerspiegelt de handelaar kwaliteit van de dienstverlening. Hier is een gids om u te helpen ...

E-commerce heeft een revolutie teweeggebracht in ons consumptiegedrag. Nu is het moment van verkoop is niet alleen in de winkels. Het kan ook in een virtuele ruimte worden gerealiseerd. De voorwerpen worden dus niet meer los geleverd, maar in een pakket. Dit weerspiegelt de handelaar kwaliteit van de dienstverlening. Hier is een gids om te helpen bij het optimaliseren verpakking.

Pas de grootte van de verpakking afmetingen van de te bezorgen

Bedrijven moeten om effectief te zijn. De omvang en het gewicht van de verpakking kan gemakkelijk rijden verzendkosten, dus is het het beste dat het pakket blijft in een containermaat.

Bovendien is een groot pakket is niet altijd het beste om producten te beschermen gedurende het transport. Op grote verpakkingen hebben meer lege ruimte in te vullen en is de kans groter dat het artikel raakt de wanden van de doos. Een ruime verpakking zal het product te beschermen.

Bestel groothandel op maat verpakking is de beste optie voor degenen die actief is in e-commerce. Dus als u op zoek bent naar kartonnen dozen, de oplossing is om specialisten in te schakelen in staat domein maken duurzame en beschermende verpakking.

Gebruik duurzame materialen

Ecologie en respect voor het milieu verkoopt. Bovendien, markten, consumenten en regelgeving van de overheid over de hele wereld steeds vaker meer wetten in het voordeel van de ecologie. Om de duurzaamheid van het pakket negeren zou niet de handel een nep.

Overweeg het gebruik van verpakkingen voor e-commerce die milieuvriendelijk zijn. Of u nu kiest voor 100% gerecycleerd of bio-plastics te gebruiken voor uw polyester zak, moet u nadruk leggen op het feit dat de verpakking is gezond voor de planeet.

Voor sommige high-end producten, het creëren van een pakket te goed om te worden gegooid is een goed idee. Een productverpakking met een tweede leven als decoratieve opslagelement in de nul neiging afval. Dit kan van groot glas of keramiek zijn. Het bedrukt doek zakken zijn ook een geweldig idee.

ouverture emballage

De verpakking moet eenvoudig te openen zijn

Dit lijkt misschien verrassend, maar in termen van verpakkingen, zorgen consumenten om het gemak van opening van het pakket. Inderdaad, de meeste consumenten zijn ongeduldig en erg blij wanneer ze eindelijk hun bestelling ontvangen. Deze vreugde kan plaats geven aan een frustratie als de klant het pakket niet snel kan openen. Daarom is het belangrijk om een ​​eenvoudig openingssysteem op te zetten.

We raden u aan een goed evenwicht te vinden tussen beveiliging en openingsgemak. Sommige producten zoals cosmetica vereisen meer rigans bij het sluiten. Maar elektronische apparaten, kleding en boeken die een groot deel van de te leveren percelen vertegenwoordigen, kunnen worden geleverd in eenvoudige openingspakketten.

Gebruik je verpakking om het verhaal van je merk te vertellen

De verpakking van uw product kan als ondersteuning dienen om consumenten te informeren over de waarden van uw bedrijf. Gebruik uw doos en andere verpakkingsitems om uw unieke bericht te verzenden. Print uw slogan in uw dozen of neem een ​​korte beschrijvende alinea van uw bedrijf op op het buitenoppervlak van het pakket. Door het verhaal van uw bedrijf te delen, voelen u zich dichter bij u en meer geneigd om weer thuis te kopen.

Het logo moet ook duidelijk zichtbaar zijn, omdat het de identiteit van het merk vertegenwoordigt. Of u nu een logistiek bedrijf gebruikt, of scheept u producten via een onderaannemer, veel handen komen in contact met uw producten wanneer ze naar uw klanten routeren. Waarom gebruik je niet van deze tentoonstelling?

Voel je vrij om brochures en een woord binnen te voegen

Wanneer de client de doos opent, is de aandacht volledig gericht op de inhoud ervan. Houd uw aandacht langer door kortingsbonnen of informatiebrochure te houden die andere diensten die u aanbiedt. Deze brochures zijn relatief goedkoop om te produceren en, wanneer ze creatief worden gebruikt, kunnen ze zeer effectief zijn. De handgeschreven notities zijn ook erg effectief, vooral voor kleine bedrijven die blijvende koppelingen met hun klanten willen vestigen.

U hebt geen lange letters of grillige tekeningen nodig om de aandacht van uw klanten vast te leggen. Heb gewoon een kort bericht geschreven met een professionele en neutrale toon. Bovendien stelt u aan dat uw klanten rechtstreeks een gevoel van verbinding met uw merk voelt.